åh min skralli

Insett hur svårt det kommer att vara att lämna min älskade kisse. (det är jobbigt att lämna er också kompisar. vill bara ägna ett inlägg åt skralli. hihih (?) ) Jag tror inte folk fattar hur kär jag är i min katt, hon är bland de finaste jag har. Och nej hon är inte bara en katt, hon är allt! En gudinna! Jag vet, jag vet. Jag är cp, och jag dömd till att bli en crazy cat lady när jag blir äldre men det är okej. (eller?) (rädd) Vet inte vad jag skulle göra om hon dog, eller om någon dödade henne. Det skulle bli krig, ett riktigt helvete. Skralli förstår mig och jag vet att våran är kärlek är ömsesidig även fast hon är en diva. Skrallimakapali. Nu ska jag hålla käft för jag låter verkligen cp i huvudet. 
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0