2012

Strax går vi in på årets sista dag, vad kan inte vara med passande om att då prata om det år som har gått. Vart ska man börja? 2012 har varit ett så jävla bra år, jag har varit så lycklig, gjort så mycket saker, tagit studenten, vart med mina bästa vänner, haft en underbar pojkvän, festat röven av mig och bara fulat mig så som jag gör. Så som mitt liv är, fult och humoristiskt. Hehe. Året började med att jag vaknade i världens bästa armar, senare i den månaden firade vi en av dom bästa människorna jag vet, min älskade Anna. Februari var bara en jävla massa pluggande, festande och mys i skolan. I mars åkte vi till bryssel som ägde rövballe! Fyfan vilken grym resa, april jobbade jag röven av mig, firade en annan av mina underbara vänner, leshi med en klassfest vi sen glömmer, maj tog jag bort min tandställning!!!!!! Så fruktansvärt jävla underbart, och nu började studenten på riktigt. Fedst fedst, untz untz, skojar inte. Och juni sprang jag ut från dlg som världens lyckligaste människa. Senare kom peace and love som också var helt jävla otroligt. Julia började jag jobba horan av mig, firade en ettårsdag på kusten som slog mycket. Augusti åkte jag och min kärlek till greklandet och hade en så jävla välförtjänt chill vecka. September åkte jag och världens underbaraste människor till london och hade the time of our life. Snabbt efter det åkte jag till min fruga i karlstad och såg till att hon hade det bra, och sen åkte vi flera dit och visade hur man festade. November åkte vi till leshi och festa i lund, även det en klass för sig. Efter det har egentligen allt varit en dimma av ovärda saker som hände i mitt liv. men efter att haft världens bästa år, antar jag att även jag skulle få känns på hemskheten av allt det goda. Jag låter säkert töntig nu, men jag kan erkänna att jag är mer vis idag än vad jag har varit tidigare, och jag ser livet ur ett helt annat perspektiv. På ett positivt sätt. 2012 har också varit de året som jag sorterat mitt liv, tagit bort att jag inte vill ha och behållt det goda. Jag har egentligen så lite att klaga på. Jag har så stört mycket älskvärda människor runt mig, och fan vad jag älskar dom. 2013 kommer börja med 3 månader i florida, vilket endast betyder att det året har alla medel till att starta helt jävla fantastiskt och förhoppningsvis hålla sig så. 
Isabell 
(kan lägga upp lite coola bilder imorgon. kanske)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0