snabb fråga

Vad hände med min mun igår? Var det något som smällde till mig? Nej, det vet jag att det inte var. Vem skulle vilja slå mig. Men var det någon av misstag kanske (???) råkade ta ut min tunga, stampa på den hundra gånger, sätta tillbaka den, ta varsin läpp och bara gnugga sönder, ta min gom och rövade, och stoppade in en pinne i min trut så jag fick massa sår i tandköttet??? Någon som känner sig bekant med denna beskrivning? Kanske var det någon arg etta efter vårt grymma spexbidrag. Jag vill bara ha ett svar över, varför min tunga är helt avdomnade, varför mina läppar gör ont och varför det befinner sig massa sår i truta på mig? Spännande detta! Nu återgår jag till ligg position för resten av kvällen. Jag tackar för en så grym kväll! Det var så grymt, hade svin sköj, hopppas alla andra också hade det <3<3<3<3<3<3<33<
Isabell
bara myser (skralli ligger brevid mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0