schpeeeex

Är så taggad! Som sagt, är så taggad att det är synd om mig. Idag har jag varit duktigt, gick upp halv åtta för att rida, det gjorde jag. Fick damp, blev rädd, men kom hem levandes. Mockade stallet, hann inte riktgit klart men det får mina småsyskon till råttor fixa. Måste berätta att jag räddade en igelkott ifrån euro... Bärde iväg honom till ett säkrare ställe, hoppas det var säkrare iaf. Såg han inte mer när jag kom tillbaka, så antingen var det väldigt säkert eller väldigt osäkert... IAF, ska snart dra mig upp till bussen! För att dra till stan... Har jag glömt något? Förmodligen... KUL. Ikväll ska vi ha KUL. Så bra hej. (realistiska förväntningar.)
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0