nelly makarelly

Var nyligen ute och red min lilla (betoning på lilla) ponny. Hon är fet (betoning på BRUTALT fet) och fluffig. Men det var ändå bland det roligaste på länge. Var tvungen att rida hem för att jag sket i att rida med väst och hon var helt cp. Hoppade och studsade och hade sig hela tiden, gissa vem som var glad över att få komma ut igen? Haha. Första gången jag red henne sen några veckor innan sommarlovet. Hon är nog ganska trött på att vara tjock och fluffig. Men nu ska det bli andra bollar, hoppas jag. Om hon håller så ska vi tävla lite dressyr så småninom. Hon ska bara bli en aning smalare, lite mer välmusklad och bli av med cirkus ett ton med päls. I just fucking löv nelly.
Isabell
tsöötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0