några få timmar

Kära läsare (ni väldigt få, men effektiva) ni ska bara veta hur länge jag har väntat, suktat, fruktat (?) bara velat ha den!!! Min 18 års dag (och sonnys då, men det är ju faktiskt min blogg. vill han ha uppmärksamhet. SKAFFA EN BLOGG DÅ SLYNA) hehe. sköja.. Men så äntligen om cirkus 4 timmar är det min dag, och om cirkus 11 timmar är det mig och sonny dem sjunger födelsedaglåten för. hihihi För vi blir 18!! Trodde aldrig jag skulle få bli det.. Eller vem vet. Jag kanske somnar inatt men aldrig mer vaknar. Kul isf. JAHA! De var bra.. BRA! Ne, de ska inte hända.  Jag ska bli 18 och det ska bli så grymt. Hihi Hell to the fucking yeah!
Isabell
13 år tiiiiiiilllll....
en (snart) 18åring som får supa lagligt!!

Kommentarer
Postat av: ANSO

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTIIIISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-27 @ 00:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0