morgonmys med skralli

Ska snart åka till grevagården och hjälpa till. Ska kolla på massa fina hästar, ska bli nice. käka massa god mat, ännu mer nice. Min mun är fortfarande helt konstig, men jag börjar känna smak på saker och ting nu, så det känns lite bättre. Jag har nog träningsvärk sen i fredags, dansade så jävla mycket eller? Jag tror inte jag gjorde det. Kanske bara fick träningsvärk av att gå i klackar, så tränad är jag liksom! Prototyp på biff. Skralli ligger här brevid mig, chillar, stör mig, är bara jobbig men ändå söt. Tänkte på det igår, tänk om skralli dör? Vad ska jag göra då. Jag kommer vara så ledsen.. Jag fäller typ en tår bara genom att tänka på det... Oh no, not skralli! She's to young!!!!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0