i could watch you forever

Är kall, lite svettig, ruffsig och har precis kollat min första riktigt fotbollsmatch på..? Väldigt länge iaf. Sillen ville med så där på lockörn satt jag och hon o chilla. Skratta åt alla fula gubbar som gör roliga miner när de presterar (är exakt lika ful när jag tränar men då är det inte lika roligt) och deras fula tjut. Målvaktnerna är ju mongos på riktigt. Helt cp, var några få gånger rädd för att få en boll i huvudet och skulle börja gråta. Gjorde nämligen det en gång på en match för flera år sedan, ett miffo sköt en boll i huvudet på mig så jag ramla ner och börja lipa. Det stoppade upp hela matchen och jag hade brutalt många svettiga killar runt mig som skulle se så jag mådde bra. Vafan kan ni bara spela eller?! Och sluta skjut mig i huvudet. Jaja. Får väll plugga lite då? ne sova kännerjag för. är sjuk. men ska på minikräftis med alla mina goa brudar sen. Dem får mig nog på bättre humör. Eller?
Isabell

Kommentarer
Postat av: denne

KLART!

2011-09-17 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0