fucking love this shit

Dagen igår var så grymming, började med att jag o min kärlek åkte till gbg och chilla, fyndade ett och annat, åt på världens goaste kebab ställe (suktar fortfarande efter en till sådan hamburgetallrik), fick brutus värk i mina lilltår, fick en going parfym, hade en rolig tågresa hem, åkte senare till sötsaris där mina andra goingar var och vi åt. Det vi gör bästa, ÄTA! Åt så mycket, vi alla låg i matkoma samtidigt som vi inte kunde sluta äta. Det var brutalt men ändå så vackert. Idag har pluggat (ytterst lite) och mockat ut en och en halv box. Kan jag vara nöjd med, nu ska jag åka och kolla min syster nya kisse. Spännande?
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0