en tsjuk en

Väntar på mat, har ännu inte hunnit äta något idag förutom 4 riskakor med ost och gräslöks smak. Det var gött men jag vill ha riktigt mat! Jag vill äta tapas/kräftskiva igen... Det var så gott. Och den underbara pajen gabbe hade lagat. Varför åt jag inte mer? Varför snodde jag inte med mig alla resterande mat hem? Why oh why? Hur dum kan man va. Så nu sitter jag här, all alone. Sjuk och hungrig. Och vill baraa ha massa mat istället för snor och hosta. Detta suger. Choklad vore även nice. Asså, jag kanske borde omformulera min blogg som en matblogg? Oh yeah, food.
Isabell

Kommentarer
Postat av: helle you know

tycker så jäääävla synd om dig asså, krya på dig gumman

2011-09-19 @ 23:30:13
URL: http://www.youtube.com/watch?v=nllyMCF3Jyo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0