efter 5 dagar

Av tjöt, ska jag och mamma övningsköra några varv här på gården. Vi har ju en grym rondell här ute så jag ska få åka några varv i den. Känna lite på gas, vinden i håret, ratten i handen, musiken på högsta volym. Det ska bli grymt. Jag känner redan hur fantastisk jag kommer vara. Från klockan nio till tio är min mamma uppbokad för förmodligen några skrik, lite utskällningar, ett par kärringstopp och lite ubrott. En salig blandning av det goda helt enkelt! Hon ville inte köra olagligt, men då fick jag reda på förut att hennes man körde olagligt i sex år, eller som han beskrev det, övningskörde i sex år? Blatte.
Isabell
Vill bara visa att idag är jag två veckor från att vara 18 och jag är redan gammal. Fäller som en hund på sommaren med fortfarande vinterpälsen på. FAAAntastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0