drogeeeeererere

AJ! Jag ville så gärna äta macka.. Jag borde ätit gröt.. Men jag åt två mackor och nu har jag mest ont i hela världen i mina små tänder... Aaaahahhaaahaaaaaaa, MY FUCKING TÄNDDSSSS, is hurting :( så bra, nu har jag fått klaga lite. Har faktiskt tagit en ipren och en alvedon så sakta men säkert kommer nog min smärta domna bort.. Förhoppningsvis, så jag kommer sova gott inatt. I really want to sleep. Jag var riktigt modig idag, gick ut och red helt själv. All alone in the big big place gösslunda, och det gick riktigt bra! Nästan bästa rundan någonsin, jag är helt chockad. Jag var en aning rädd.. MEN i överlevde, ska bara överleva tandställningen också. Ledig imorgon, fuck yeaah!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0