choklad kannibal

På sista bilden håller jag på och tappar min choklad i munnen.. so sad. Men det är så gött. Har ridit och klarade mig utan att ramla av. Trots att jag var cirkus en millisekund från att vara åka av. Cp horse, hon är gaaalen- Nu är jag chocko. Ett smeknamn för choklad. Hehe. Tänk på hur jag brukar uttala ord med minen, då får ni rätt uttal.  Jag råkade tappa hela choklad asken förut därför ligger det hller om buller, allt ramla på golvet. Men snabb som jag är, hann jag ta upp alla innan de gick förlorade, ni vet 3-sekunders regeln.
Isabell

Kommentarer
Postat av: Denise

2011-09-28 @ 20:01:59
Postat av: Denise

hahah så sant, 3sekunders regeln!

2011-09-28 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0