believe me, i dont want to go

Jag gick idag hem i regn, sen förut var jag ute och sprang i regnet. I måndags var jag ute och red i regnet. Och just nu regnar det. Är regnet min framtid? Kommer det alltid vara såhär? Är det lika bra att jag slänger alla mina kläder och köper tusen olika regnställ? Kommer min död vara att jag druknar? Nej, nu drog jag det för långt. Hehe, ska ut och rida snart. Det kommer förmodligen regna då. Har en förbannelse över mig. Jag är så taggad till fredag så det är illa. SÅ taggad är jag, spex och sen parketten. Så NICE. En till skoldag sen är det dags för parteyy, och i helgen ska käka massa choklad. Gjorde jag det förra helgen? Ne, DET är illa. Fy isabell.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0