2 inlägg in row

Wohoo, bara för eggeleshi så gör jag ännu ett inlägg om min beutiful dag. (stavningen, orkar inte byta. deal with it, latisabell) Jag gav min mamma numret till bokningsböset för tolsjöbygdegård precis. Vill så gärna boka skiten så att jag kan få göra ett evenemang på facebook!!!!! Vill så gärna, kan vara bland det bästa som hänt mig. Evenemanget på facebook<33333333
Har ätit så mycket idag, först en monstertallrik i skolan (märkte nämligen att jag har tappat massa rumpa eftersom mina favoritbyxor blivit för stora?? vem vill inte ha röv??) Sen en grillad chiabata på 3B för saras 18 fyllda år idag, och äppelkaka plus hembakade pizza hemma i göss. Tror ni min röv har fyllt ut mina byxor till imorgon? Vore ju nice. I miss my ass.. Trots att jag klagat på dig... Dont be sad, come back to me... i love you...
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0