nöjd

Hopptränade igår igen! Så jävla sköj, vill hoppa jämt hela tiden. Mindre sköj var när vi krascha i ett hinder och jag flög som en liten vante upp i luften för att sedan ner igen i sadeln och slå i hela härligheten. Många tankar snurrade i mitt huvud då "var det något som hörde hur jag stöna när jag kände smärtan? såg någon mina tårade ögon? kommer jag någonsin få barn? kunna ha sex? Ens kunna gå igen.. kissa?" Jag blev rädd, men cool som jag är tog jag mig samman och gjorde ännu bättre ifrån mig så resterande tid av träningen gick awesome! Tävling på söndag, SÅ.TAGGAD. Helt insane, ge mig söndag nuuu. Söndag kom igen nuuu.
Isabell

Kommentarer
Postat av: Denise

hahahahahhaha <3 stackars mutti

2011-11-16 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0