måste........

Jag vet att ni inte bryr er, men någonstans i mig finns det hopp att någon enstaka ensam varelse ska bry sig om mig. Ska förstå och kunna hålla med. Den smärtan jag känner inom mig är enorm, den liksom exploderar varje gång jag tar ett steg i trappan. Oavsett om det är uppåt eller neråt. Jag exploderar, faller på knä och tvingas till tårar. Varför gick jag på pumpen igår? Varför trodde jag att jag var grymmare än vad jag var och tog i riktigt ordentligt. Why man? Why? Det känns som någon installerat en fet (han som installera var fet) dynamit i mina vader som varje gång exploderas sakta men säkert. Bara för att smärtan ska bli som längst. Thats a sneaky motherfucker. It sure is!! Så nu.. Ifall någon av er bryr sig om mina vadproblem, kontakta mig. Så kan vi spekulera vidare i smärtan, dynamiten och även frågtecknet framför, varför jag fick på pumpen.
Isabell

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag förstår dig :)

Gud vad likt det var lillan :D

2011-11-23 @ 18:45:54
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0