måste dampa lite nu

HORA HORA HORA. Asså jävlar räva vad jag skulle kunna döda någon just nu. På min fest, så förstördes TVÅ bord, två bord som var så sugit dåliga att jag skulle kunna blåsa på dem och det skulle flyga iväg. Ett sådant kass bord kostar 600 kr styck var! VA???? DRIVER DU MED MIG DIN JÄVLA KUK FITTANS ARSLE? Vad fan säger du? Vill du ha en smäll? Ett hot brev? Det borde fan vara olagligt och ta så mycket pengar för ett så sopigt bord. Jävla fuck. Fuck fuck fuck. Jag blir så arg, det är fan helt jävla otroligt. SKöj. 1200 för två bord som suger mer kuk än den slynigaste slyna. (jag är arg) SKÖJ
Isabell
(nu mår jag lite bättre)

Kommentarer
Postat av: anno

Kukfittans arsle <33 hhahaha!!

2011-11-11 @ 07:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0