häng, kladdkaka och bil

Igår övningskörde jag till maja, grym hehe. Och idag övningskörde jag hem från staden när det hade börjat mörkna. Fick jag något kärringstopp? Inte ett enda!  Jag är så nöjd, men vill inte säga för mycket.. hehe. Lektion på måndag igen, taggad? Hehe. Måste få tag i böcker också. Sen så igår så åt vi kladdkaka, först hängde lite med maja, chillade lite, åt träffa lite folk, slyna oss lite med kladdkaka. Sen så träffade jag min sjukling som såg ut som svullo när jag kom dit. Helt cpsvullen i hela face och bara lät och hade sig hela tiden. Jag däremot, chillade framför fråga olle. Hehe inspirerande dokumentärer? KOnske? Hehe
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0