fjärtoman och lazy award show?

Konstanterade precis, min bror är en fjärtoman. Besatt av att fisa? Det klart många tankar i era huvud dyker upp nu. Hur blir man fjärtoman? Hur kan man ständigt ha fjärtar på gång? Är det samma sak att fjärta som fjärtoman som det är för en normal människa? Vad äter man om man är sådan? Jag vill inte avslöja svaren utan ber er istället kontakta min bror William, han är den första i världen som officiell fjärtoman. Give him a call, and maybe join him??
-
Sen så tänker jag på det.. Kan man få något pris i grymhet att skippa och plugga? Isf är jag en klar etta. Tänker inte beskriva varför. Känner bara att jag vill ha ett pris och någon gång vara bäst på något. Jag är grym, det är därför!
Isabell
HEJLoOOOoOOOOOw!? Wanna chat with me?

Kommentarer
Postat av: anna

ahahahahahahahHAHAHAHAHhahahahahahahaha



tack för att du får mig att garva i min pluggmisär <3<33<

2011-11-24 @ 19:06:23
Postat av: egz

Delad etta i så fall. Jag suger/äger lika mycket som du på att inte plugga.

2011-11-24 @ 20:03:52
Postat av: Denise

HAHAHAHAH

jag vet inte ens vart jag ska börja! snygg bild!!!! want to bäz u. Sedan; alla mina bröder är fjärtomaner.. join the dark side

2011-11-24 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0