erik borde älska mig

Hans snygga, älskade, gudomliga, talangfulla, otroliga, omtänksamma, hungriga flickvän lagar i detta skede mat till honom. Och självklart till mig själv, finns inte en chans att bara han ska få äta av min tre rätters. Idag serveras, lite sallad till förrät, potatisbullar och biff med ett rött vin till som pricken över i:et, frågade även i affären (ja, jag handlade på systemet förut) om detta vinet skulle passa till min biff. Det skulle det itne, men köpte det ändå, för de var billigt och flaskan var cool. Sen till efterätt serveras banaskids med massa choklad!! Underbart, känner mig som en ljuvlig flickvän. (det serveras köttbullar och spaghetti, med massa ketchup och ett gött bäzz efteråt)
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0