duktig

Gick upp tidigt (efter att ha fått sova själv i nadias lägenhet, livädd!!) åt frukost och tog mig en promme på 50 min, de var skönt. Var inte lika rädd sen när jag kom tillbaka. då katterna hade rivit halva stället. Nedå, bara dragit dram varje existerande dammråtta i lägenheten, och tro mig det var miljontals. Jaha. ÅKte efter en stund till min sjukling, kollade på honom när han lät som dark vader, övervägde flera gånger om jag verkligen var hos erik eller dark vader, efter förstått att det faktist var erik föreslog jag att han kunde vara dark vader på maskeraden men tanke på att redan låter som  honom, erik skrattade inte, det gjorde jag. Sen gjorde jg våfflor till oss, villl ju säga at vi myste med det gjrde vi inte. Vi satt i varsitt hörn, stirrade på varandra. (ne) men nu är jag tillbaka hos galningarna, en drog precis ner en tavla- VAFAN. HEhe
Isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0