åhdeiii

Jul snart? Why man? Why? Det är denna årstiden (och allas födelsedagar) som det kommer till mig hur fantasilös jag är. Jag vill köpa så grymma saker men kommer inte på något, brukar sluta med att jag köper mat. Mat är alltid ett säkert kort. Vem gillar inte mat liksom? Mat kan inte vara fel i storleken, det kan inte vara fult, heller inte oönskat. Den som kommer till mig och säger att dem itne vill ha mat. Go fuck yourself, då tar jag presentkortet på mc donalds för mig själv om ni inte uppskattar min tanke! Skriver detta mest för att folk ska förstå att.. Det är mat ni kommer få, presentkort på diverse resturanger, beror på hur många jag orkar gå till. Förmodligen bara en. Ja, det blir bra.
Isabell
tjena

Kommentarer
Postat av: Denise

LÄGET?!?!

Får jag på donken är jag nöjd <3<33<

2011-11-03 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0