Tisdag

En någorlunda lugn tisdag, morgonen var dock en aning stressad då jag gick upp 20 i 7 och jag måste gå till min buss typ 10 över sju. Bra där isabell, men jag hann ändå. Snabb som jag är! Vart nyss ute och red. Tränade mycket på av-och igångsättningar idag, även halter och lite skänkelvikningar. Galopperade inget med tanke på att det är träning imorgon så hon får gå hårdare imorgon helt enkelt. Hon kändes väldigt fin, dock väldigt spänd i halsen. Men det blåste mycket så hon hade väääldigt mycket som hon ville kolla på! Men så är det, springande råddjur är tydligen roligare än att jobba.
'
Ska snart sätta igång med EU skiten, så jävla trökigt! Orkar inte... Jo de orkar jag, men jag tycker verkligen det är så lamt och jobbigt.
Isabell
Jag i sjuan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0