wtf

Min dator håller på och cepar hela tiden! Mitt internet stängs ner helt oväntat flera gånger på bara några få minuter!! Vad är ditt fel lilla datorn! Förklara. Jag vet att jag redan har skrivit om detta men nu har det blivit allvarligare än tidigare! Ska nog stänga av datorn över natten för en gångs skulle och se hur den mår imorgon. Brukar ha datorn igång hela dagarna eftersom när man stänger ner locken och den går i viloläge drar den nästan inget batteri alls. Men iaf, får väll se om den cepar imorgon också.. Isf får jag nog gå till vaktmästaren eller något och fråga vad felet är!!
'
Kom hem ifrån yogan nyligen och ja, vad ska man säga. Det var ett bra pass, det var i princip stretching i en timme men jag tyckte absolut att det var bra. Skulle kanske inte kunna tänka mig göra det varje vecka men någon gång ibland skulle jag absolut kunna tänka mig, bara för att varva ner liksom. Det var skönt iaf, lite ansträngande var det faktiskt eftersom det var vissa muskelgrupper man kom åt som inte brukar träna... Hehe
Nu ska jag snart sova! Skönt
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0