what to do?

Är faktiskt ganska slö efter träningen på korpen med syster. Det var sjukt behövligt. Jag är så äckligt otränad att jag har lust att börja lipa. Ne så farligt kanske det inte är men det är fan inte kul att vara så otränad, måste försöka komma igång med träningen på allvar. Detta funkar inte längre. Snöfan, dra härifrån! Haha
'
Sitter iaf och funderar över om jag ska ut och rida eller inte. Saken är den att jag kommer inte kunna rida särskitl mycket ändå. Jag kommer kunna skritta, det är det jag kommer kunna göra. Så funderar på att skona mig själv lite ifrån ännu mer träningsvärk och rida imorgon istället. En stund längre imorgon då. Jag kanske inte ens kommer upp imorgon? Kommer förmodligen ha brutal träningsvärk. Men det är det väll värt? Ska iaf, ta mig en funderare extra och besluta mig. Cya
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0