tlött

Åh, jag är sååå slööö och trött och bajs. Började inte förrän halv tolv idag, var jävligt skönt, få sova ut lite! Men då började vi med gympa och idag var det gym, så tänkte att jag skulle köra på ganska hårt, vilket jag gjorde men jag tog inte ut mig helt riktigt men tillräckligt för att bli helt jävla asslö efteråt! Haha, fyfan... Försökte skriva lite på min uppsats men ne... Eller jo lite gick de, men fyfan asså. Jag denise och egge bara satt och garva åt saker som absolut INTE var roligt, men just då när vi var som tröttast var det roligt. Haha fyfan... Och snart ska jag ut och göra något som jag blir ännu tröttare av, ska ut och gå med Nelly en sväng. alltså inte rida utan gå, med tanke på att det är så kallt ute så kommer jag frysa ihjäl på nelly när vi bara ska skritta för då är ju inte jag igång så värst. Så jaa, när jag kommer tillbaka kommer jag väll somna på stallbacken. Byeee!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0