Tack alla!

Andra januri idag då, bloggade inget igår för att jag var inte hemma så mycket, var mestadels upptagen. Var inte något bakis alls, skönt de. Dock var jag ju inte särskilt full på nyår vilket också var väldigt skönt! Nyår var riktigt lyckat iaf! speciellt förfesten, alla var glada och taggade och alla bara körde. Riktigt kul att se och vara med om, vi är ett riktigt härligt gäng, ganska blandat men vi har det jävligt kul ihop. Tjejfesten var otroligt lyckad och rolig, min absolut roligaste nyår! Gick fram på torget och träffade alla andra vänner, kul att se alla igen :) Sen snabbt tillbaka för då skulle efterfesten börja men, det var inte så mycket till efterfest. Folk var inte så jävla taggade i slutet, alla hade väll kört slut på sig själva på förfesten, hehe. Men det var riktigt rolig och jag tackar alla som var med och gjorde den så bra! :) Sen självklart var det massa drama, ja naturligtvis!
Finns bilder på facebook som man kan se, men jag väntar med att lägga upp bilder på bloggen, tills alla bilder som Annas mamma tog för dem är förhoppningsvis lite finare! Nu ska jag äta, brutalt hungrig.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0