sunday day

Helooo!
Idag är det sista dagen på jullovet, skönt men ändå lite jobbigt. Skola imorgon och det är blandade känslor där med, men ska bli skönt att få lite rutin. Idag har jag bara varit med andreas, var med honom igår efter hade varit med mosi, vi gick och åt pizza och kollade på massa filmer, som vanligt helt enkelt. Idag tog jag mig en rejäl jävla sovmorgon till klockan ett (!) Brukar inte sova så länge alls, tycker dessutom att det är jobbigt att sova så länge för då har ju halva dagen gått. Men det var ändå lagom tid att vakna för då började titanic på tvn. Sjukt bra film asså, man kan verkligen se den hur många gånger som helst men fortfarande lika bra!
Åt tacos idag igen, så jävla gött! Älskar det så mycket, skulle kunna äta det hela dagarna mmmm..
Ska nu dra och läsa i min engelska bok.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0