röv

Ja, hehe. Denna dagen har inte annat än vart emot mig. Varför? Vad har jag gjort? Varför blir jag bestraffad? allt verkade så bra till en början men nu suger allt i hela världen. Det är i sista sekund som allt bara skiter sig. KUL! Vad är de om eller. Röv röv röv.
Jag får väll sitta hemma och kolla på lets dance. Ja men det blir väll roligt? Svinkul. Jag sitter och proppar i mig massa popcorn och bilar.. Ska snart hämta cola. Inte för att jag är sugen på det utan för att mitt liv suger. Röööv. Ne nu ska jag sluta vara sådan bitterfitta och hämta cöla. K bry hej
Isabell

Kommentarer
Postat av: Nadia

Om du vill så får du komma och leka med mig ngn dag :) Jag är själv hemma i ett par dagar.. eller ja, själv och själv. Jag och nala ;)

2011-01-21 @ 23:41:46
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: mosidos

poppisar och köla är räddningen till allt <3

2011-01-22 @ 17:07:25
URL: http://cocacolaveins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0