powerwalk

Heloo!
Var inte uppe särskilt tidigt idag, var nämligen i stan igårkväll och myste med min söta vänner. Det var kul att tjöta om hur nyår och allt var. Men min bror fick sån brutal huvudvärk så mamma kom och hämta oss vid elva halv tolv. Så idag gick jag upp vid 10 över 10 ungefär, åt min hederliga gröt och ägg för att sedan gå ut och rida. Nelly var riktigt på hugget idag, hon sprang som attans. Haha, hoppas bara det håller i sig till imorgon eftersom då ska vi hoppträna för johan lund!!!!! Det ska bli så jävla kul, har inte hoppat på sjukt länge med tanke på att Nelly blev halt i början av sommaren. Så är sjukt taggad till det, ska bli så kul. Hihi.
Nu ska jag iaf gå och gå en runda, skriver säkert senare. Puss
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0