Pizza

Idag gick jag upp klockan fem (!!) Stolt över mig själv, gick ut och fodrade för att en stund senare släppa ut hästarna. Samma visa imorgon, men då har jag ju fetaste sovmorgonen så jag behöver inte gå upp vid fem då iaf!
'
Idag på lunchen gick vi till Lidköpings och småfirade Anna lite som idag fyller 17 år!! Vi ska fira henne mer på fredag, som jag verkligen jag hoppas jag kan vara med på! Men det ska nog gå och ordna. Iaf, vi käkade pizza och fan va gött det var. Nu var de så länge sen jag åt pizza så det var jag värd! Hehe. När jag kom hem mockade jag stallet och tog in hästarna och nu är jag dötrött.. Kommer nog somna rätt gött inatt, förhoppningsvis!
Isabell
Grattis min vackra vän! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0