mål: MINDRE ASS

Japp, jag ska försöka träna och få mindre röv, inte så jätte mycket mindre men just nu tycker jag att den har gått lite överstyr.. Hehe, förut såg den bara lagom stor vältränad ut, nu ser den bara stor ut.. Tycker jag. Hehe Så ja.. Ska försöka träna bort en del av, hur de nu ska gå till, några tips? Nadia, du som har koll på allt inom träningsvärlden för tillfället. Hörde dock idag att när man är ute och springer så får man stor vältränad rumpa, om det nu stämmer är de ju kört för mig, eftersom det är jag gör. Springer och rider och båda ger stor röv? Hmm.. Bra! Aja, mindre röv ska de bli!
Isabell

Kommentarer
Postat av: Nadia

Njae, är inte hundra på hur det är med att springa. Hmm, ut och powerwalka..jogga... istället för att alltid springa.. förbränning, förbränning är väl det som gäller först om främst. Sen kan du ju styrketräna och på så sätt kanske få en fastare rumpa eller ja så att den blir mer vältränad och formad.. Men den kan ju även bli större.. Fattar du? Jag tycker att du ska följa med på Bodypower på tisdagar mellan 18:00 och 18:45. Så jävla svettig och ökar förbränningen massor!! Men egentligen tycker jag att du ska va stolt över din röv :) It´s awesome! :)

2011-01-20 @ 22:28:14
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: denise

du har en assnygg röv belli!! :D du ska inte träna bort den, jag gillar att spana på den i smyg..;) hehehe

2011-01-23 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0