la svettlana

Just nu skulle jag kunna behöva ett antal duschar och en jävla massa tvål för jag svettades så brutalt mycket på träningen idag. Vi var i lilla och där är det isolerat (vilket är jävligt gött när det är kallt) så det blir skit varmt till slut när man väll rider och håller igång ett tag! Förövrigt så gick träningen jättebra! Blir så förvånad över hur mycket hon orkar, och det är så gött! Det känns som vi är på väg på rätt spår igen och detta kan bli riktigt bra. Nelly har ju allt som behövs, frågan är ju bara om jag har det? Hehe, tyvärr är det ju så att det är mig det är fel på OFTAST! Jag blir lätt osäker och då får inte nelly det stöd hon behöver så då blir det bara fel. En sak som jag måste jobba, och det ska jag! Det var jävligt kul att träna med antonia igen också, haha. Så jävla skön tjej asså :)
'
Förresten var jag hos tandläkaren förut! Och det gick mucho bra, de tog massa bilder osv. Ska tillbaka om fyra veckor och då ska jag få domen.. Hehe, ne men då ska förklara hur behandlingen ska gå till och om jag är med på det. Så ett steg i rätt riktning. Förhoppningsvis så sitter jag snart där med en tandställningen i käften. Awesomness, när det väl är klart iaf.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Persic

lite för bra är vi! :)

2011-01-12 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0