jobbjobbjobb

ÄR BESATT! Har idag slipat lite på min jobbansökan och skrivit ett par stycken för imorgon ska jag ut och lämna ut dem! Måste ha ett jobb. Känner verkligen att lite pengar skulle lätta upp min tillvaro, det är ju alltid skönt att kunna tjäna lite egna pengar istället för att tjata på sina föräldrar. Men jag behöver all lycka i världen med detta för med min otur är det inte omöjligt att jag inte får ett enda jävla jobb jag söker. Och tro mig, jag kommer söka många jobb. Jag skulle kunna buga och kyssa dens fötter som anställer mig. Serri. Det vore gött med jobb.
'
Imorgon ska jag också iväg på pump med min syster och carro, det är tydligen prova på vecka på korpen så nu ska det testas! Behöver all träning i världen så det ska bli skönt. Ska försöka få in några mer pass i veckan när det ändå är gratis, med tanke på att jag inte har något jobb är jag en fattig kvinna. Så man får utnyttja tillfällena! Bye so long.
Isabell
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0