jaaaa fast neee

Åh, idag har jag haft riktiga vårkänslor! Så himla mysigt, hoppas bara det håller i sig, dock när jag var påväg hem och hade vårkänslorna i högsta hugg så fick jag gå igenom två sjöar mitt på vägen -.- Så jävla jobbigt, hela skorna och fötter blev helt piss sura och äckliga.. Så den känslan gick bort ganska fort, speciellt när jag fick en cp hicka också.. Hatar hicka! Sen iaf, så vilade jag, och det var behövligt ska jag säga!! Sen så gick jag äntligen ut och red på BAR mark! Kan ni fatta de, jag var ute och travade på vägen idag utan is. Så jävla gött. Och även där vårkänslorna upp men sen när jag gick där och funderade när jag hade hoppat av nelly så trampar hon sönder tränsen!! ASSÅ VA! Kan inte jag få en fin stund? Ne, tydligen inte. Men nu har jag lugnat ner mig och lärt mig idag att jag inte ska känna någon vårkänsla mer. Bra. Ledsen tjej, aja ska ner och äta nu. Andreas kanske kommer sen! Puss
Isabell

Kommentarer
Postat av: Nadia

Bello.. Det är ingen vår än. Bara mitten av Januari, det kommer säkert komma en snöstorm till :)

2011-01-18 @ 21:51:06
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hm, fick du min förra kommentar? Aja tänkte skriva en till i vilket fall som helst. Men jag skrev iaf det är att det är bara mitten av Januari så ingen vår än inte. Kommer säkert en snöstorm till.. Även fast jag själv väldigt gärna också vill ha vår :) Och idag har det ju vart hur gött som helst :)

2011-01-18 @ 21:52:53
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0