http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM

Har nyss stoppat i mig lite mat och ska snart ut och gå en stund, ta en liten promenad i det fina vädret för en gångs skull. Har fortfarande träningsverk efter träningen i onsdags, skulle verkligen behöva lite rumpmassage asså.. Men det går nog över snart får försöka stretcha lite efter promenaden, så blir det nog bra!
Igår var jag med lilla sarah :) Det var länge sen vi sågs, kul att ses igen, vi var hos hennes pojkvän albin hela kvällen och lite senare kom även pontus och så kollade vi på rocky 2 och efter lite tjöt och letandes efter en jävla youtube film som jag länkat över så kollade vi även på rocky 3. Grymma filmer azåå! Har lust att se fyran och femman nu också men får bli en annan dag!
Och över till min rubrik, denna youtube filmen skulle jag gärna ha laddat upp här men det gick inte för jag fick inte tag i html länken, men aja! Gå  in på den länken och ni får se något riktigt fult och roligt, ni som rider kommer förmodligen tycka att det är roligare än vad ni andra kanske tycker. Men ni som vet hur det ska se ut när man hoppar ser att det ser helt fel ut!! Haha
Isabell

Kommentarer
Postat av: mosii

HAHA alltså hum vaa? kan någon stoppa denna människa från att rida? måste ju skada (både hästens rygg) och sitt eget kön.. big time!!

2011-01-07 @ 17:44:02
URL: http://cocacolaveins.blogg.se/
Postat av: Persic

hahaah och johan klagar på hur jag hoppar med hästen ibland x)

2011-01-12 @ 16:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0