Hehe...

Jag veeeeet, att det har blivit många inlägg idag, tre stycken va? Men nu är det faktiskt så att jag har varit hemma hela dagen och en anledning till varför jag ens bloggar är för att jag har tråkigt.. Skriver lite om mitt ointressanta liv och hoppas på att någon bryr sig och lägger en rolig kommentar. Men så bra är det inte! Hehe, var iväg förut och träffade olivia och birgitta. Kul och träffa dom igen, det var ett tag sen känns de som? Samtidigt som jag träffade olivia i veckan.. Aja, det var kul :) Kul och se bigass can can också, har verkligen glömt av hur stor han är! Imorgon är de fullspäckat hela dagen känns det som. Först skola till fyra, sen hem och rida fort som fan och sen nattvandring. kanske inte är så mycket egentligen, bara jag som tycker det eftersom jag inte har gjort något de två senaste dagarna. Ledig på tisdag! Fan va gött :)
Isabell
Sommar vore gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0