hård vecka

Ja, jag har nästan gjort allt som jag skulle göra. Var ute och red som sagt men inte så mycket för jag trodde det skulle vara halare än vad det var och därför broddade jag henne. Men det visade sig bara vara mer hårt än halt så de fick bli en lugn tur på cirka 40 minuter. Jag har inte varit och sprungit eftersom vädret är bajs, kallt och jävligt. Så det får vänta men pluggat och städat har jag också gjort! Ska snart duscha och sen frsöka sova!
-
Denna veckan kommer bli riktigt hård... Eftersom min mamma har åkt iväg till stockholm är det jag som tar hand om hästarna. Så ikväll sätter jag klockan på 5 för att hinna ut och ta ut alla hästar o bös. Sen vid sju så måste vi dessutom GÅ till bussen.. Men det blir bra efteråt! Dock tänker jag verkligen inte mocka innan skolan imorgon, utan jag släpper bara ut hästarna och mockar på eftermiddagen. Förutom på torsdag då då jag har fetaste sovmorgonen. Hehe. Aja, ska iaf ut och fodra snart och försöka få lite sleep! Puss
Isabell
Söta skralli värmer sig på elementet:)

Kommentarer
Postat av: denise

jaså, skralli är en riktig liten basketspelare ser jag!

2011-01-26 @ 08:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0