frusen

Idag började jag 12 och slutade 4, skönt med sovmorgon. Dock var jag ju tvungen att gå upp redan halv sju för att ta ut hästarna så de blev ingen sovmorgon men ja. Man kan ju alltid drömma. Efter skolan tog jag bussen hem och direkt när jag kom hem kastade jag mig och sillen ut för att rida innan det skulle bli alldeles för mörkt. Det var kul att rida men FAN vad kallt det var, är fortfarande frusen har lite svårt att skriva för att mina fingrar är så stela.. Fyfan, hatar kyla! Men nu sitter jag här.. Försöker komma på anledningar till att inte börja plugga.. Hehe, snart är anledningarna slut.. Aja, nu vet ni hur kul jag har haft det idag!
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0