förvånad

JA! Kom hem ifrån hoppträningen för ett litet tag sen och jag är mer än nöjd! Kändes så jävla gött asså. Självklart är hon inte i toppform men är i en mycket bättre form än vad jag hade tänkt, och hon är positiv och så himla pigg! Och ni som känner nelly vet att hon är en riktigt latmask.. Men hon var riktigt på hugget! Sådan otrolig lättnad. Kul att träffa johan igen, var ett jävla tag sen nu. Vi pratade lite om hennes skada, och han gav lite tips osv på hur jag ska rida m.m och jag är så jävla taggad nu! Nu ska vi komma igång och börja tävla igen! Fan va bra det ska bli :)
Hihi, hysterisk tjej. Nej, men det är sjukt. Efter att ha gått igenom så jävla många månader med bara skit på grund av hennes skada, och det har inte bara varit en gång, utan två! Nästan tre, så är det en sån otrolig känsla. Ni förstår nog ifall ni skulle tänka er, med eran hobby som ni älskar. Plus att min hobby är liksom inte bara en hobby, det är mitt liv och har varit det sedan jag satte mina fötter på jorden. I just love it so much :)
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0