en början

Har tittat klart på de en timmars långa dokumtärerna och har skrivit massa stödord till det. Lika intressant varje gång jag kollar på den. (Dock har jag bara kollat två gånger) Blev rätt jävla seg emot slutet så skrev inte alls mycket på de sista teorierna, men den första teorin som jag senare kom på att jag inte ens ska ha med i uppsatsen skrev jag massa på. Bra jobbat Isabell. Känner att jag kommer få se om de dem säkert ett par gånger till för att få in ALL information. Det är ju faktiskt en hel del, och vetenskap, vem förstår sig på det? Även fast det låter logiskt är det inte alltid man fattar hur det kan räkna ut allt.
'
Ska iaf, gå över till mitt rum, min sköna säng och slå mig ner. Ska försöka börja skriva lite på uppsatsen nu när jag ändå håller på. Men jag kommer säkert ha somnat om några få minuter. Aja, sov gött!
Isabell
en teori är att det ska komma utomjordingar som ligger 1000 år före oss i utvecklingen, hur kommer dem se ut? Kanske såhär?
Såhär?
Eller kanske såhär? Spännande och se!

Kommentarer
Postat av: Nadia

HAHA, fyfan vad läcker du är på den första bilden. DEN blir din studentbild istället ;) Sexy motherfucker!

2011-01-15 @ 23:01:17
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0