dåligt!

Ingen uppdatering, men heller inget intressant att veta!
Igår så slutade jag tolv och då träffade jag andreas ganska snabbt efter det och vi gick en tur på stan, sen åkte vi hem till mig och mockade! Haha, han stod där i ett hörn och gjorde ljud för sig när jag mockade ut hästskiten. Han tyckte de var asäckligt? Jag säger då att hästbajs är det fräscaste bajset som finns! Om man nu kan säga så. Så äckligt är det inte, fan kattbajs liksom? Luktar päta. Haha iaf, sen åkte vi till stan, jag till moa där vi gjorde tacos (!!!) Så jävla gött, och han åkte hem. Det var födelsedagmiddag hos anna vid sjutiden så där var vi och myste med 10 andra fina flickor. riktigt mysigt :) Sen var de partyy, hos david syren. Även det var lyckat, dock så tog det ett tag innan det kom igång, men det var fan kul! Tack för de :)
'
Idag ska jag bara chilla! Jag är inte bakfull ett smack men med tanke på hur tidigt jag har gått upp alla dagar känner jag att jag behövder det. Men imorgon ska jag fan röra på mig! Rida och ut och springa ska jag göra. Och plugga.. Men det är ett senare problem! Hehe, och nu kom sillen med godis! Fyfan vad gött! Puss
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0