chrispy

Stannar hemma ifrån skolan idag, skönt men inte behövligt. Anledningen till varför jag gör det är för att min mamma har åkt upp emot Stockholm idag för att gå kurs i 4 dagar, är hemma på lördag kväll igen. Räknade jag skevt eller? Haha. Iaf så har jag bara engelska idag på 50 minuter, resten av dagen så är det eget arbete... Då känner jag att jag stannar hellre hemma än att behöva gå totallt 4 km till bussen för sedan i princip inte göra något. Jag vet att jag bara kommer tjöta med min vänner. Så därför får jag med gjort här hemma. Ska sätta igång alldeles snart.
'
När jag pluggar måste jag ha riktigt gogo låtar att lyssna på! Haha, låter svintöntigt men annars går det inte typ, om jag inte har extremt mycekt fantasi den dagen. Sitter just nu och lyssna på Chrispy - Predator, GRYM LÅT! Men dess andra är inte så bra... Men alltid något!
Isabell
Chrispy – Predator
Där är Spotify länken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0