braaaa

Sov hos min syster inatt, det var mysigt trots att jag inte fick någon sömn. Har inte kunnat sova ordentligt på flera nätter. Jag somnar liksom aldrig bara. Idag så började jag med företagsekonomi dessutom, det verkar intressant. Känner inte en kotte i klassen men det ska nog gå bra. Blev inputt i en grupp med två tjejer så jag har några att prata med! Hehe, isabell = mobbad tjej bland 94:or.
'
Var ute och red förut, men hjärndö som jag är så glömde jag reflexvästen så ja... Jag fick rida hem igen. Kul, dock kanske de var bra med tanke på att nelly var rädd för allt. Jobbig hedst. Nu ska jag försöka plugga lite.. Försöka! Och så ska jag fundera över varför jag är så arg. Ständigt förbannad. Vet inte vad det är med mig. Peace
Isabell

Kommentarer
Postat av: denise

det kanske är för att du inte sover snuffsis??

2011-01-24 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0