Bra hm? ne

Igår när jag och andreas var på stan så hittade jag en jättesöt tröja på hm, men den fanns inte i den färgen jag ville ha så jag sket i att köpa den. Men iaf, då tänkte jag att jag skulle beställa den, så ja. Jag gick in på hm's hemsida och beställde den, plus en skjorta och ett par leggins som var på rea! Gött tänkte jag. Men sen så fick jag se leveransdatumet. OJ? Reaplaggen ska komma vecka sju och nu är det vecka 4. Ah okej då, det kan jag väll köpa. Men sen så står det att tröjan jag är förälskade i inte kommer förrän vecka 12??? I slutet av mars? VA!! Vad är det här eller. Okej, dom har förmodligen inte tröjan på lager och bös.. Men hallå! Jag kommer få vänta 8 veckor på den där jävla tröjan! Först tänkte jag skita i det. Men ifall den inte kommer ut i butik kan jag lika gärna beställa den. Dåligt hm! Haha, jag har dampat asmykcet också för att mitt internet har inte fungerat! Vafään. Aja.
Här är plaggen som jag har beställt:
Så söt! Tröjan som kommer om 8 veckor -.-
Skjortan, 99:- på rean
Leggins, även dem 99:- på rean. Inte riktigt vad jag brukar använda men tänkte testa! Man vet ju aldrig, kanske blir skitsnyggt! De två sista plaggen kommer då vecka 7.
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0