årets första skit på vägen

ÅÅÅÅH VA GÖTT!! Ni kommer inte tro mig.. Hehe, idag var jag och sillen ute och red på vägen! Så jävla gött, och slipp all jävla snö! Hoppas bara det håller i sig så ska jag och nelly snart komma igång ordentligt för att senare börja tävla igen! Taggad tjej. Med tanke på min rubrik så sket nelly på vägen och då  säger sillen ganska högt, "Årets första skit på vägen!!" Haha.. Låter kanske inte så kul, men hon lät så glad och lycklig på något sätt så de var faktiskt roligt ;)
'
Ska nu sätta mig och plugga!! Måste komma igång lite med samhällen men jag ser faktiskt lite fram emot att börja skriva! Skriver kankse mer senare... När det börja gå dåligt vill säga..
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0