aouch

JA! Nadia, jag kan förklara för dig att jag har en förbannad träningsvärk i mina ben! Om jag har legat ner och vilat ett tag och ska börja gå ser jag ut som en handikappad i princip, eller som att jag har skitit på mig. Skitsnyggt, men jag säger att det är värt det. Känns ganska skönt att ha lite träningsvärk faktiskt, ska försöka träna lite hemma. Imorgon är det ju fan yoga! Haha, får se hur det går. Ska bli intressant! :)
'
Kom nyss hem ifrån andreas och har käkat rester av pizzan som fanns kvar från sillen och williams kalas, gött. Ska nu försöka komma igång med min uppsats, ska kolla på dokumentärerna en gång till och försöka skriva upp allt, så jag kan börja skriva. Har även hittat en bra bok som förhoppningvis ska vara till mycket hjälp. Borde göra lite engelska också men känner att kolla på dokumentärerna lockar en aning mer! Ska leta efter headset nu! Puss
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0