antonia persic!

Japp, idag är det johan träning och det är markarbete som står på schemat. Idag ska jag också träna i samma grupp som antonia persic!! Ska bli jävligt kul faktiskt, för vi tränade alltid ihop när vi var yngre i johangruppen. Då vi båda hade ponny, nu har ju hon svikit mig och gått över på stor häst! Det lilla aset, men idag så! Är det ett moment att uppleva, då har jag åtminstonde någon att prata med när jag rider och någon som inte dömer ut min ponny till ett murvel djur.. Hähä.
'
Fyndade två armband på lindex idag, vet inte hur nöjd jag är med det ena men ett av dom kändes bra! Hehe, tog senare bussen hem och nu har jag käkat ljuvlig mat och inväntar att klockan ska ticka till klockan fem! Idag bestämde vi även om våran resa vi ska göra i sommar! Är så jävla taggad, det är iaf bestämt att tove inte hänger med. Kan berätta mer om det senare för nu ska jag vidare!
Isabell
Antonia och hennes nuvarande häst!

Kommentarer
Postat av: persic

haha är det du som snor bilder elle ;D

2011-01-12 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0