11 år

Idag fyller min yngsta syskon william och silva år, dem blir då elva och det är sjukt skönt att dem börjar komma upp i åldrarna lite nu. För då slipper jag sitta barnvakt hela tiden, så kul är det faktiskt inte! Idag klockan 2 så ska nadia o co komma och billy för då serveras det marängsvisch (?) ni fattar nog vad jag menar men jag vet inte hur det stavas! Det ska bli jävligt gött iaf..
Igår var det gött också, var ju som sagt hos olivia och åt tacos och planerade lite inför våran resa vi ska till i sommar! Nu verkar det som vi ska till sunny beach istället, dock sa mamma nyss att det är där all skit händer tydligen, och allt var det var. Mamma vill säkert bara hänga med och vara "bodyguard" för oss. Har ni några förslag på bra resemål i sommar? :)
Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0